When I saw mushroomhead
When I saw mushroomhead
When I saw mushroomhead

I was born and I was dead"

CAN - Mushroomhead

marți, 9 martie 2010

Am blog ...

Ca unul din multele lucruri pe care le am si nu stiu de ce, blogul (dupa numai 50 de caractere - cu pauze si punctuatie cu tot) mi se pare absolut inutil.

O prietena care are un blog de trei ani imi spunea ca o ajuta sa vorbeasca mai clar cu vocea ei interioara. Nici eu nici celalalt eu nu simtim nevoia asta.

Kik, adica http://olshecera.blogspot.com/ are mult timp la dispozitie. Eu (si bineinteles celalalt domn) nu prea avem timp.

Varu' Horea http://uglybadbear.wordpress.com/ trebuie sa scrie zilnic ceva ... probabil de aia are blog. Eu nu simt nevoia sa scriu (celalalt are oricum o manutza independenta care face ce vrea ea ... ).

Cu cativa ani in urma petreceam in Craiova cu niste clienti intr-un bar si una din dansatoare (care in timpul liber era si prostituata, se ocupa de ocultism si chiromantie si crestea o chinchilla in debaraua mamei sale de la bloc) mi-a spus ca si-a "tras" un blog si asta i-a schimbat viata (cu toate ca astrele nu erau chiar favorabil aliniate in ziua primei postari). Eu sunt bine asa (si celalalt cred ca e ok cu toate ca suntem certati si nu ne-am mai vorbit de cateva zile). Nu vreau sa-mi schimb viata.

N-am idee de ce fac chestia asta. Poate tocmai de aia!

Deci asta e: http://casondoro.blogspot.com/

3 comentarii:

  1. Ia te uită, am un văr în blegosferă :) Să-ţi fie cu spor, cousin!
    Mi-aduc aminte cînd eram tineri şi tu îmi povesteai despre un roman SF care se chema „Gerurile lui iunie” or something, pe care urma să-l scrii. Să trag concluzia că te-ai întors cu mintea-n tinereţe şi te-a pocnit iar muza? Te-apuci iar de scris? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ţi-am urmat sfatul dat în Old Boys acum vreo trei ani şi m-am trezit că la vară am de dat licenţa, aşa că nu mai prea am timp liber.

    RăspundețiȘtergere